שמואל אבואב

“מערכת החינוך מסלקת סטריאוטיפים, ופועלת להרחבת העסקתן של אוכלוסיות גיוון כעובדי הוראה. אין לי ספק שהחברה הישראלית תהיה במקום טוב יותר, חינוכי וערכי הרבה יותר, ככל שנראה מורים עם מוגבלויות בכיתות כמחנכים, כמובילי דרך וכדמויות מעוררות השראה. משרד החינוך מעניק ל’מורים ללא גבולות’ שנקלטו במערכת ליווי אישי, טכנולוגיות מנגישות, ואמצעי הנגשה נוספים שנדרשים לקליטתם. בכוונתנו […]

שירה סנש

"התוכנית יוצרת משוואה מנצחת לשני הצדדים: עובד מקבל הזדמנות שווה להוכיח את עצמו ולהתפרנס, ובית הספר מקבל ערך מוסף, כי מורה עם מוגלויות יכול ללמד את תלמידיו הרבה יותר מחומר הלימוד עצמו. התלמידים שלי נחשפים למורה עם לקות ראייה ופיתחו מודעות לקיום של מוגבלויות שונות ולחשיבות בלקבל את האחר. הם לומדים שהם יכולים להתנהג איתי […]

שגית זלוף נמיר

"הסיסמאות של 'לקבל את האחר', 'מסוגלות' ו'לא לוותר' קיבלו נופך פיזי וממשי. ואני מצדי נפגשתי עם אביתר וזכיתי להכיר אדם עם לב ענק שמכוון כולו לראות את התלמידים קודם כל כבני אדם, ונדמה כי הוא מצליח להבין את נקודת מבטו של הילד, ומתוך כך פועל: מה יעניין אותם, מה יקדם אותם בתור חברים ובתור בני […]

×

תודה על התעניינותך בחומרי מרחבים! נשמח לשלוח אליך בדוא"ל את המסמך המבוקש.